Da pomenemo neka najčešća pitanja i savete MAC1 apple servisera

 Prosuta tečnost na laptop,šta treba da uradim?

Ugasite vaš apple uredjaj, ukoliko sam neće da se ugasi zadržite dugme za paljenje nekoliko sekundi dok se ne isključi. Očistite suvom krpom višak tečnosti. Laptop ne bi trebalo paliti nakon kontakta sa tečnošću sve dok se ne očisti kompletan uredjaj u ovlašćenom apple servisu. Ukoliko korisnik uradi čišćenje svog uredjaja u roku od 12 časova od trenutka kada je došao u kontakt sa vodom laptop će u 90% slučajeva raditi, MAC1 apple servis raspolaže sa specijalnom mašinom koja čisti uredjaje koji su došli u kontakt sa tečnošću i uspešnost čišćenja u prvih 12 časova je 98%. Pročitajte više na sledećem linku TECH SAVE


Primanje uređaja na servis:

Primanje uređaja na servis se vrši u našem MAC1 apple servisu u Lominoj broj 5/2 u Beogradu, u vreme od 11h-17h svakim radnim danom. Uređaj na servis primaju Mac apple tehničari, upisuju sve informacije o Vašem uređaju i problemu, Vaše lične podatke i na licu mesta mogu da daju neku okvirnu dijagnostiku za Vaš uređaj. Ukoliko imate uređaj koji je u garantnom roku, a nije kupljen ili popravljan kod nas, za takav uređaj morate priložiti račun ili kopiju računa. Apple proizvodi imaju garanciju 1 god., a samo Apple proizvodi koji su kupljeni u Srbiji imaju garancija 2 godine isključivo kod prodavca kod koga su kupljeni.


Šta podrazumeva popravka u garantnom roku?

Prva godina garancije: Apple na sve svoje proizvode daje internacionalnu garanciju od jedne godine. Svi uređaji koji su kupljeni u Srbiji imaju internacionalnu garanciju od godinu dana i dodatnu jednu godinu koja važi samo u Srbiji. Uređaji koji su kupljeni u inostranstvu imaju jednu godinu garancije i ta garancija se priznaje u našem servisu samo uz priložen fiskalni račun.


Druga godina garancije: Apple proizvodi koji su kupljeni u Srbiji dolaze sa dodatnom drugom godinom garancije prema našem Zakonu o zaštiti potrošača. Ovu garanciju nije moguće koristiti van Srbije. Druga godina garancije je identična sa prvom godinom garancije, ali se pravo na nju gubi ukoliko korisnik ne održava redovno svoj uređaj (održavanje uređaja podrazumeva obavezno čišćenje Vašeg uređaja jednom godišnje) koje je besplatno u našem servisu.


Apple Care garancija: radi se o Apple dodatnoj garanciji od 3 godine koja se posebno kupuje uz svaki uređaj. Trenutno AppleCare nije moguće kupiti u Beogradu u našem servisu, ali ukoliko je kupljen u inostranstvu možete ga koristiti u Srbiji. Apple Care garanciju je neophodno aktivirati bilo kada u toku prve godine garancije.


Apple servis garancija: ukoliko ste kod nas kupili ili popravljali uređaj, a izgubili ste garanciju, nije Vam potrebna nikakva garancija ni račun. Mi čuvamo celu papirologiju koja je dostupna online i korisnicima na zahtev.


Quality Apple program zamene: ukoliko  kompanija Apple za određene proizvode ustanovi da imaju fabričke greške ili greške u proizvodnji, oni aktiviraju quality program.U tim slučajevima, ukoliko se korisnici jave bilo kom Apple servisu, delovi koji su na zameni se menjaju besplatno. Ovde možete proveriti da li za Vaš uređaj postoji quality program: www.apple.com/support/exchange_repair/


Kako da uradim backup podataka sa neispravnog laptopa?

Postoji nekoliko načina da se uradi backup podataka sa neispravnog Apple uređaja, ali svaki od tih načina je komlikovan za krajnjeg korsnika. Iz tog razloga,mi Vam nudimo besplatan backup svih Vaših  podataka. Donesite uređaj kod nas i mi ćemo besplatno, brzo i jednostavno uraditi kompletan backup podatka umesto Vas. Apple servis takođe pruža uslugu spašavanja podataka sa neispravnih HDD i SSD, i ova usluga se primenjuje isključivo u slučajevima kada se radi o jako bitnim podacima.


Da li mogu da nadogradim HDD i memoriju na svom Apple računaru?

U zavisnosti od modela laptopa ili računara ram memorija se može povećati od 4gb do 32gb,a u svim apple laptopovima, računarima se može povećati HDD ili uraditi upgrade na SSD (SSD će ubrzati Vaš laptop više od 10 puta). Ukoliko imate ovakve zahteve, pošaljite upit sa serijskim brojem uređaja preko kontakt forme na sajtu.


Da li mogu na Apple laptopu ili računaru da instaliram Windows-operativni sistem?

U svim Apple računarima postoji podrška u njihovom softveru za instalaciju Windows operativnog sistema kao drugog operativnog sistema u tom računaru. Windows operativni sistem funkcioniše potpuno besprekorno na Apple računarima. Postoji mogućnost instalacije virtual paralel Windowsa koji funkcioniše direktno iz apple OSX softevra, ali ova usluga zahteva kupovinu paralel dodatnog softvera. Mi imamo mogućnost da Vam instaliramo Windows na Vašem Apple računaru koji će imati kompletnu Microsoft podršku.


Želim da kupim rezervni deo za moj Apple računar i hoću da ga sam ugradim?

Prodaja rezervnih delova u kod nas nije moguća iz razloga što smo mi samo servis i nemamo maloprodaju. Takođe, prodaja rezervnih delova nije moguća ni u jednom Apple servisu jer Apple Inc propisuje isključivo ugradnju rezervnih delova u Apple servisu bez mogućnosti da se taj deo proda trećem licu. Kod nas je ugradnja kupljenih delova besplatna i obavezna. Garancija na sve Apple delove je jedna godina.


Kako da sačuvam bateriju na svom Apple uređaju?

Apple baterija su izuzetnog kvaliteta sa dugim trajanjem, ali kako bi im produžili vek trajanja potrebno je poštovati sledeće savete. Bateriju nikada ne treba prazniti do nula posto. Ukoliko uvek koristite laptop na punjaču, bateriju treba jednom nedeljno isprazniti do 20 posto. Ukoliko ostavljate računar na nekoliko dana obavezno bateriju isprazniti na 50 posto.

Prijavite se na našu mejling listu: